بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:58
بازديد از اين پست : 266

ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا پیش از دیدار مقابل مقدونیه در مقدماتی یورو 2016، عنوان کرد که حریف خود را دست کم نمی‌گیرند. اسپانیا امروز در ورزشگاه والنسیا میزبان مقدونیه است و انتظار می‌رود که قهرمان اروپا، کار آسانی مقابل این تیم داشته باشد، هر چند که آنها جام جهانی بسیار ضعیفی پشت سر گذاشتند.

بارسا نیوز


دل بوسکه در جمع خبرنگاران گفت: "اول باید بگویم که این بازی برای ما بسیار مهم است بنابراین کاسیاس بازی خواهد کرد. می‌دانیم که در چنین بازی‌هایی، اشتباه می‌تواند بسیار خطرناک باشد بنابراین باید بسیار مراقب باشیم. می‌خواهیم این تورنمونت را خوب شروع کنیم پس حریف را دست کم نمی‌گیرم. آنها پیروزی‌های زیادی کسب نکردند ولی همیشه حریف سختی برای ما بودند.ذهنیت ها نسبت به مقدونیه و تیمی که در حال حاضر دارند، متفاوت است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »